GRILLFEST!!

Hejsan hoppsan!!
Idag blev det en shoppa-mat-dag. Tråkigt, men behövligt nu när jag och älskling ska vara husvakt i en vecka, ungefär. Och så gick jag in på en skoaffär idag, för att leta efter foppa-tofflor åt danne, och upptäckte en rea som hette duga! :O Halva reapriset, vilket betyder att jag fick två asfina skor för 74 kr :O skulle egentligen kosta .. 500 kr :D Såå glad!! Ska ta o ställa fram alla mina skor nu, kanske tar kort och visar vilken skotokig människa jag är ;)
sen blev det en tur in på systemet också.. gick på en hel del, moa is an alkoholic :D haha. nerå, men det blev tugnt som fan. även på willy's blev det skapligt tugnt ;D

Snart dags för grillparty! Ska bli sååå kul!! Bada i poolen, grilla, spela kubb, lyssna på musik, spela spel o bara prata skratta o ha roligt!! :D bästa folket, underbaart!!

längtar!!
ge mej fredag..

orkar inte skriva mer nu, planeras en hel del inför kalaset, haha. mkt sovplatser som går åt ;) hihi.


daniel, jag älskar dig!!

Kommentarer
Postat av: Tezz

japp snart är det fredag!! inte långt kvar nu =)) poolen dricka å ha roligt å äta mat =) ahhahha pusss

2009-07-01 @ 13:25:53
URL: http://tezzilezzi.blogg.se/
Postat av: Mella

ÅÅh jag skulle oxå ha velat komma te dejj synd att jag inte kunde, saknar dejj jöe!<3

2009-07-02 @ 22:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0