Härligt!!

Haha vilka patetiska människor det finns :) Skulle kunna skriva en bok om detta, men nej.. Kanske en annan dag! :D

Blev en inte så tokig dag iaf. Gick en långprommenad med han jag bor ihop med ;) Skönt som fan! Joggade  en sväng gjorde vi också! Hämtade bilen som blivit lagad och är numera fattiga. Nu har vi precis slängt i oss ytterfilé med potatisgratäng, sallad och gräddsås. Myyms i magen! Duscha nu, sen krypa ner i soffan och kolla på Old Dogs, sen sova!
Imorn väntar praktik, så jävla roligt!! :D Jag bara älskar att praktisera på ställen som jag trivs på. <3

Säger även Grattis till Anna Nordblad som fyller 18 idag! :D Hoppas du haft en bra dag :) <3




Lycklig med tillvaron, jupp! Hoppas få sålt sängen nu, det skulle sitta fint faktiskt. Nästa helg blir det hem till världens bästa mamma & låtsaspappa, för att inviga poolen som nu står där den hör hemma igen!! Cider, sol, pool, älskling, familj, träffa mira & saga! Ska även träffa Elin har jag bestämt. Dock har jag inte berättat nåt för henne än.. Men :) Det kanske jag kan göra imorn! Hihi.

Nej, tidigt i säng ikväll om man ska orka upp imorn igen!
Nattinatti people :) & jag hoppas folk kan lägga ner nu, och bara hååålla käft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0