Ja, trött blir man!

Tjo tja! Just nu sitter jag under min älskade fläkt och röker, och är lite halvt bakis och trött i huvet!

Igår blev det partyy :) Började bra, sen kom det folk och rent ut sagt sabbade stämningen totalt, så ut med dom, sen fortsatte vi. Fan vad kul det var!! Jag, Danne, Fia, Amanda, Oskar & Patrik. Full o go, haha. Spelade massa töntiga spel, som man tydligen gjorde när man va liten?? Haha, whatever.
Sen blev det kebab och slutligen hem för att få patrik att inse att festen var slut och klockan var tre! Det gick efter ett tag.
Gick upp halv tolv, drog på sig kläder och drog o hämtade thess. Vidare till Örebro! Men var inte riktigt på shoppa-humör, så det blev bara ett par gråa tygskor, skönt att ha i sommar när vi promenixar med vovven!

Kom ganska precis hem, senare blir det nog att åka o hämta amanda, för att sen åka hem och glo på film o gotta oss! de behövs idag :)

Och så antar jag att jag kommer få ganska många läsare nu eftersom min blogg blivit länkad. Men låt mig förklara! Jag har knappen "kom ihåg mig" i tryckt, alla som har blogg.se vet vad jag menar. Därför sparas mitt namn o min bloggadress automatiskt. Becca har fått en kommentar i mitt namn, eller ja, med min bloggadress, och jag har därpå fått ett väldigt taskig inlägg riktat direkt till mig. Nu hoppas jag dock att folk fattar att jag är oskyldig te kommentaren och att vem som helst även kan fylla i min bloggadress där nere.... Det värsta som finns är att bli anklagad för saker man inte har gjort!

Nu ska jag nog städa upp lite i köket iaf, är aska över hela spisen och burkar överallt. dessutom fick vi en prilla i slasken, väl använd! Det tackar vi för.

Tackar även folket som gjorde min kväll igår! Tack, ni vet vilka ni är :))
PusshejS!

Kommentarer
Postat av: Zebastian Collin, Maria Johansson & Peter Karlsson

Du ljuger så jävla hårt så du tror dig själv. DU OCH AMANDA skrev den där jävla kommentaren till Becca, det vet du mycket väl om och vi oxå..



Varför kan du inte bara säga som det är?

Som man gjorde när man var liten.

Varför skyller du på oss?

Behåll SKITEN för dig själv och stå för det.

Kul att ni grejar med Haris spellistor på spotify dessutom, visar verkligen hur coola ni är.



PEECEEE BRO'

2010-04-11 @ 01:19:57
URL: http://arvidssonmoa.blogg.se/
Postat av: Moa

hahahaha :) jag har väl inte skyllt på er? jag ringde becca igår o berätta hur det va, eftersom jag inte tänker vara osams med folk pga något som jag inte gjort :) hade ja skrivit de hade ja kunnat stått för det, men nu är det inte så :) kul att ni orkar bry er så mkt, ni som inte ens är delaktiga! :)

2010-04-11 @ 11:21:02
URL: http://arvidssonmoa.blogg.se/
Postat av: Tezz

omogna skit ungar är vad folk är... bry er inte så mycket om alla andra utan sköt er eget å lämna resten ifred...märks juh på vilken nivå folk är på iaf... barn nivå...väx upp för faan....!! använder juh moas blogg namn när ni skriver här hur moget är de då...



Peeceee Bró....// moas svägerska

2010-04-11 @ 20:26:45
Postat av: DriftingQueen

muckar ni med min älskade syster, så muckar ni med mig! :@ och lär er förfan hur man använder blogg.se, ni har ju moas blogg som URL, idioter!

inte så svårt att spåra IP och se vem som egentligen skrev vad!

2010-04-11 @ 22:59:37
URL: http://arvidssonmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0