Stääd!!

Ååååh. Just nu känner jag mig som en dålig flickvän. Vi tänkte storstäda lägenheten idag, packa och göra allt klart. Slänga in sommardäcken i bilen och massa annat. Jag slutar klockan tre. Fick skjuts hem. Jag lovade att jag skulle börja plocka och fixa, tänkte göra massor innan Danne kom hem. Han slutar sex. Här sitter jag och skriver? Tror ni jag har gjort något? Nej, jag somnade i soffan :(( Haha, jaja. Han förstår nog att jag är trött, och dessutom tänkte jag börja lite nu. Vart man nu ska börja?! Flyttstäda vår lägenhet?! Det lär ta ett par ååår!

Nej, inte om man hjälps åt. Hihi :) Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har massor att berätta men måste sätta fart med städandet! Hinner kanske med att skriva att jag igår mötte min bästa vän i solskenet och gick ner och köpte en glass och pratade massa skit med henne. Finaste Amanda :)

Sen kan jag också skriva att jag förtillfället är ute på praktik, på activera hundcenter. Samma ställe som förut, och det var så härligt att komma tillbaka! Saknat många där borta. Framförallt Minna & Chicko. Minna = en anställd, och Chicko = världens härligaste goldenretriver! :) Många skratt blir det. Och motion, framför allt. Haha!

Haha, längtar till måndag ;) Ska bli såååå kul!! :D Men först njuta av en härlig helg med de bästa! Nej, jag måste fan ta en cigg innan jag börjar.
Och förfan, glömde ju säga att min älskade vovve är hemma förtillfället pga att hon hårar som fan och jag är ju allergisk mot hundar (hahah jaaa, jag veet!) och sen i och med praktiken. Men i helgen får jag dels träffa henne och dels ta med henne hem till oss igen. <3 Inte för att hon lider av att vara hos mamma, och få springa runt på en stor gräsmatta med bigsis' saga! Men mattes lilla gos ska ju va hos just sin matte. :) <3


Tjaråå!

Kommentarer
Postat av: amanda

ha en bra helg gumman!! <3 du är min bästaste bäste vän!

2010-04-16 @ 19:47:18
URL: http://aaamaandaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0