Ingen lust att blogga!

Kul att du har hittat hit fittmajja :) Kul också att du tar åt dig av mina texter fast jag inte ens visste att du var på smällen! :)

Ligger "hemma" i sängen på Lillerud just nu. Ska plugga, som fan. Har hur mycket som helst att göra och jag är inte motiverad. Men måste få det klart nu! Vill gå på lov och bara vila upp mig, ta det lugnt. Har 4 rappoter att skriva, 5 prov att se framemot, 2 inlämningsuppgifter och säkert något mer jag glömt av.

Nej, måste till plugget, börjar blogga igen när jag återfått lusten! :)
Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: anna

SV; Tack ska du ha gumman! :) Det är skönt att någon uppskattar den iaf;) <3

2010-02-24 @ 17:06:04
URL: http://annagronberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

tog ej åt mig av din text det har jag aldrig sagt :-) jag undra bara vem du mena. hihi!

2010-03-02 @ 23:44:08
Postat av: Moa

haha & då var du tvungen o starta diskussion på din bdb? borde inte du ha lärt dig att inte ens skriva ett ord om varken mig eller min syster? :)

2010-03-03 @ 23:59:38
URL: http://arvidssonmoa.blogg.se/
Postat av: Anonym

det gjorde jag ju då inte. jag frågade bara folk vem du mena eftersom jag inte fattade vem du menade? liksom vet ingen i arboga som är gravid,lever på soc och inte är tillsammans med pappan? just därför fråga jag folk vem du egentligen menade :P eftersom att jag visste att du inte syfta på mig, eftersom att hälften inte stämde! har inte skrivit om er.. förlåt om du tog det så.

2010-03-04 @ 12:40:54
Postat av: Moa

du kunde ju ha frågat mig personligen direkt? var ju inte så snälla ord du skrev, gumman. Som sagt, tänk på vad du skriver och framför allt VEM du skriver om.

2010-03-06 @ 18:24:01
Postat av: Anonym

du har tydligen inte sett vad det står om du säger att det inte var så snälla ord :-S skrev bara att du var min favorit och du ska då inte säga nått om det.. du tycker precis likadant.. men kan ta bort det om det är så besvärligt. förlåt om du tog illa upp men inget illa menat mot dig eller din syster i min lilla text jag skrev :S det vet alla om som läst den oxå..

2010-03-06 @ 19:02:16
Postat av: Anonym

Majja bara RÅKADE hitta en av hennes favoriters blogg och bara RÅKADE läsa det hära;) Och det bara RÅKADE inte stämma ett jävla skit? Får jag fråga vilka mer som är gravida i Arboga som är under 18år (utom jag då). för jag vet faktiskit ingen?:-S och går på socialen? och inte har pojkvän?vem snackar hon om? (uppdatera mig,snälla)



så skrev jag, inget mot din syrra eller dig..

2010-03-06 @ 19:16:24
Postat av: Moa

som sagt, jag läste kommentarerna och jag ansåg att du har skrivit texten på ett taskigt sätt om mig. ja du får gärna ta bort, det är skitsamma. men ge fan att gå in på min blogg om du inte kan låta bli att ta åt dig. INGENTING jag skriver om handlar om dig, vill inte ha nånting alls med dig att göra. tack!

2010-03-08 @ 20:09:53
URL: http://arvidssonmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0