Whaaat?!

Jag förstår iiingenting. Är det en trend att skaffa barn i Arboga just nu? Jag säger bara stackars barn och stackars social som får ta hand om skiten. En efter en blir gravida, ingen är äldre än 18 och knappt någon är tillsammans med pappan? Flickor flickor! Klart man vill ha barn, alla går igenom den perioden i tonåren, kan jag tro, men det är skillnad på att vilja och skaffa!? Fattar ni inte vad det är att ha ett barn?
Alltså, jag blir mållös!!

Som sagt, stackars barn, som får växa upp med konstigt tänkande fjortisar, idioter och med föräldrar utan nån som helst kunskap? Jisses. Jag vill också ha barn inom en snar framtid, självklart, men jag tänker då ge mitt barn en riktig och stadig grund, jag och daniel (jaa, ''vi kanske inte är tsm då'', men jo, det är vi!) ska ha ett par år på nacken, jag vill ha jobb och inkomst, kunna ge mitt barn ett värdig liv. Jag vill ha mer kunskap och känna mig själv bättre. Jag vill klara av situationen jag försätter mig i!

Jisses. Jag tycker det är sjukt.. Och jag vill inte ens veta anledningen till att ni vill ha barn :( uppmärksamhet, uppmärksamhet.. Usch. Det är inte en lätt uppgift, och det är säkert skitkul när barnet bara är ett par månader.. Men gå upp varje natt, uppfostra, dagisplats, pengar. Ne, hoppas ni har tänkt på allt.


----

är inne på min 5:e tvättmaskin nu, börjar bli lite seg och trött. Danne kommer hem om en timme, äntligen. Då får vi se om vi ska åka och hämta mira hos patrik, eller om hon kommer hit imorgon. Världens bästa vän har jag, underbara människa. Patrik! Hur skulle jag klara mig utan dig?

Nu ska jag gå och kika vad vi ska äta ikväll, sen ska jag fixa det lite snabbt tänkte jag.
Hoppas jag blir piggare till helgen, ska plugga jääärnet!!!



Grattis världens bästa älskling till körkortet, ännu en gång! <3

Kommentarer
Postat av: annie

håller stark me om de där me att skaffa barn under 18! Man har fan inte ens ett jobb, inget normalt liv o allt e redan kaotiskt o som tonåring har man redan humörsvängningar hur fan blir inte när man först e gravid o blir galen o sen skaffar barn o får dåligt me sömn o blir ännu mer galen! barnen kommer ju få fel nånstans! fy fan! tilloch med min kusin som var 20 när hon fick sitt första barn ångrade sig för att hon va för ung o hade liksom inte levt sig in i vuxen livet, hon hade jobb o va förlovad sen flera år tillbaka, men jobbet var inte det hon ville och hon och killen gjorde slut senare. de är sjukt hur många kan göra såna konstiga val o utsätta sina egna barn för såna situationer! borde inte vara lagligt utan att man har någon som hjälper en jämt :s

2010-02-01 @ 22:13:45
URL: http://annielonnfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0