Framtiden ser ljus ut!

Hej!
Var längesen jag skrev något nu! Har inte riktigt lust längre, haha. Inte så många som läser heller, och ännu färre som kommenterar! Bättra er, folk! ;)

Happ, 10 dagar kvar tills vi flyttar. Fasiken vad härligt det ska bli! Så nu packas det för fullt här hemma, hela köket är i princip nere, och stora klädgarderoben är så när som på några saker klar! Håller tummarna för att tapeterna vi har valt faller oss i smaken även på väggarna och att allting blir bra!!

Känns så skönt! Alla andra sommarjobbar och sliter (ni är duktiga, inget ont om er!) och en annan kan i lugn och ro vara hemma och packa, städa och bara lalla runt och ta det lugnt. Pengarna rullar in ändå! Och nej, inte Daniels pengar, utan mina. Mina egna :) För saker jag sålt! Och lite annan ersättning. Helt okej. Och ikväll åker förmodligen soffan härifrån, wiie! Blir att köpa ny nu till flytten. SPÄNNANDE!

Allt som ligger framför känns så otroligt skönt, en härlig sommar som bjuder på husvagnssemester i Ransäter, få träffa Kåre och alla andra underbara människor! Midsommar på fredag, den spenderas hos Mathias & Jenny, tillsammans med Patrik, Daniel, Milla & Dan tror jag! Kommer bli mycket trevligt tror jag!! :) Sen flytten och det, också otroligt nice. Sen är det väl säkert massor av saker som kommer att dyka upp! Sen blir det höst, och en annan blir myndig även hon!! Eskilstuna på kurs med ett gäng goa töser ;) Utgång i Etuna? Mycket möjligt! Sen väntar ett par veckors skola, jullov, sen är det bara en termin kvar i skolan! Hoppas på extra jobb i sommar också, in med lite mera cash. Sen tar man ju faktiskt studenten, och då blir det jobb! Hoppas allt går enligt mina planer, så sitter man snart i hus, men stort nice bubbelbadkar!! Haha, nej nu är jag långt fram i tiden, ska göra lite vettigare saker här och nu istället.

Men en ny uppdatering kanske dyker upp inom en snart framtid, vem vet! :P
Ha det så bra tills dess alla mina läsare!
/Moa

Kommentarer
Postat av: Milla

Vi kommer på fredag så då syns vi :D <3

2010-06-21 @ 18:59:19
Postat av: Moa :)

Det blir toppen det!! :D Kul ska vi ha!! <3

2010-06-21 @ 19:27:16
URL: http://arvidssonmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0