Sommarn är hääär :)

Ja, kan väl passa på att uppdatera lite i den här bloggen å (patrik, ser du att de står Å nu?:D). Händer så mycket denna härliga årstid att jag inte riktigt hittar tiden att skriva. Även fast det inte tar så lång tid! Men skriver ju det mesta på FB så, ni blir väl lite uppdaterade iaf!

Idag är det min älskade sambos födelsedag! Grattis hjärtat :) Den här helgen har varit den bästa på länge! Så himla glad är jag och lycklig. Ja, lycklig till och med! I torsdagskväll hämtade Daniel mig på skolan, då hade jag pluggat så jävla hårt att jag fått in varenda litet arbete! Därför ledig på fredag, när vi hade ta-igen-dag. Bara två prov kvar att göra i trean! Nice! Så, hem i torsdags.. I fredags drog jag och Thess ner på stan och fixade present åt Danne, och lite annat grejs. Sen när han kom hem gick vi till hans föräldrar och grillade, riktigt mysigt!! Hem vid nio, då blev det prommenad med vovvsen en sväng, sen hem och.. ja, vad gjorde vi? Typ ingenting tror jag..

Lördag gick vi upp och bakade tårta, gick med hundar, duschade osv.. Sen åkte vi ut till Bjurtjärn till Daniels mormor och morfars stuga! Allihopa, mormor, morfar, ubbe, emelia, danne, jag, thess, leo som thess va barnvakt åt, alec, emma, gerd, pelle o hundarna! Karin och Albin som fattades, pga att Albin var på sjukhuset igen :( Men det var trevligt ändå, vi pratade, grillade, åt mat, fikade osv. Tårtan gick hem, hihi :) Den var god! Sen på kvällen åkte vi hemåt vid åtta, Patrik kom över en sväng och Danne gick iväg till sina kompisar. Vi kollade på film, pratade och va ute med vovvarna! Sen drog vi ner på stan och mötte upp Danne som va bra full ;) Thess även hon ;) Hihi! Hämtade bilen och drog ett par varv på stan, köpte cigg och skjutsade hem folk. Sen åkte Patrik hem och jag va hemma själv vid 3 på morgonen :) Danne va o pratade med Chrille, så han ramla la in vid 4 typ! Haha, lilla gosen.. Han var så glad och så full ;) Världens finaste älskling! Tänk om alla hade en som du! <3

Imorse vaknade vi sent, inte så konstigt eftersom vi somnade vid 5! Danne fick paket av mig, och sen gick vi ner på stan en sväng och jag bjöd honom på resturang! Nu ska vi bege oss te Lillerud, där vi ska äta tårta, kolla på film och bara mysa!!

Lyckliga jag! Snart flyttar vi också, bara en liten stund kvar. Sen får vi lyxigt värre (i våra ögon!) och vårat egna hem :) Så himla härligt.

Ha det så bra allihopa! :D Bye

Kommentarer
Postat av: DriftingQueen

jag läser och ler, vad underbart att ni har det så bra! puss <3

2010-06-06 @ 22:32:43
URL: http://driftingqueeen.blogg.se/
Postat av: Emma

ler jag med! underbart att höra gumman :) <3

2010-06-07 @ 13:41:43
URL: http://starkko.blogg.se/
Postat av: Mona

Hej Moa!

Du verkar ha fullt upp just nu. Hoppas ni får det bra med flytten. Vi har just börjat hämta oss efter vår flytt, usch det har varit mycket, men är skönt när allt börjar fungera igen. Hur är det med de fyrbenta vännerna då? Tänker forfarande på Tindra mycket, om hur hon har det, och mår. Hoppas vi kan komma upp och hälsa på er något om det går bra i sommar. Har du lust och tid kan du välan skicka ett litet mail, och berätta lite hur det går bara. min adress är [email protected]. Ni får ha det så bra nu allihopa i familjen. Kram Mona

2010-06-14 @ 09:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0