HAPPY!

Hej alla glada! :)

Aah, nu ska jag vara lite elak. Men seriöst, det är så himlans roligt att läsa bloggar haha. En del skriver bra, en del är intressanta att läsa - och en del är helt patetiska! Och sen är det också väldigt roligt när folk mår dåligt som jag inte tycker om :)) Det gillar jag, hemsk som jag är.. haha! Ne men, folk som snackar skit och säger att det är så synd om ensamma människor och så vidare, kanske inte mår så bra innerst inne iaf? Hihi.

Jag mår iaf skitbra :)) Snacka om att livet fått en vänding! Har nog mycket med solen och årstiden som är påväg att göra, men det känns som att allt löser sig. Jag har världens bästa classmates, man finner nya vänner hela tiden, jag har äntligen valt kurser och känner mig nöjd med det! Börjat träna på allvar nu, och det känns också skitbra. Inte som alla andra töntar som "tränar på gymmet varje dag" i bloggen, men aldrig gör det på riktigt. Nej, jag går 4 km med vovven, springer runt med na i ridhuset, tränar på wii't hemma oih massa med andra saker. Så himla sköönt!

Gaah, jag är så glad, skadeglad och glad!! :) Håller tummarna som fan att den här lägenheten är fin nu!

Har världens finaste familj, världens finaste hund, världens underbaraste pojkvän och sambo, och världens finaste vänner. Jag har tak över huvudet, mat på bordet, pengar i plånboken. Vad mer kan jag begära? :))
En praktikplats kanske, men vafan :)

Nej nu blir det tråkig samhällskunskap, sen hemfärd mot Karlskoga. Wonderful!
Ha det så bra alla glada, och ni andra kan ju fortsätta må skit :))

Kommentarer
Postat av: älskling

me like<3

2010-03-24 @ 16:09:15
Postat av: Anonym

jag gillar oxå att moa är glad! :)

2010-03-26 @ 21:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0