Klagomååål!

Japp, det har jag fått! På dålig uppdatering, så. Jag tänkte att det var dags att knåpa ihop ett inlägg. Händer för mycket nu, så tiden att uppdatera finns inte riktigt. Eller jo, nu då :)

Kom precis in från en prommenad med världens finaste vovve. Gick 4 km, så himla skönt! Jobbigt att vägen är som den är bara, slask överallt, lera, snö, is.. Usch!! Men vi pinnade på också, gick o pratade med Danne, och då går tiden fort :) Nu ligger min skatt med huvudet över mina fötter och snarkar så sött. Själv ligger jag i sängen med datorn i knät o funderar på mitt UF.

Vi har varit på wettergrensdagen idag, hur nice :) Dock lite långtråkigt med en timme kvar tills bussen skulle ta oss hem, då man redan hunnit gått igenom allt. Men kom hem med massor av tips i min hjärna, rabattkuponger på mcdonalds (haha!) och ett kort till en tjej som kan vara intressant i min och miras väg. Hundhundhund!
Fick dock veta att hon går på forshaga, och driver det här som jag så gärna också skulle vilja klara av. Blir arg på mig själv att jag inte valde det gymnasiumet, jag också. Men samtidigt visste jag inte då, vad jag vet nu - att jag vill jobba med hundar!! Men som sagt, fick lite idéer och sådär.

Har praktik snart, v 13, 14, 15 till o med, och gissa vem som fortfarande inte har någon praktikplats?! Hmm.. Inge vidare bra av mig. Men fick nej från ett ställe, och ett annat har inte svarat än så. Vad gör man.. Ska kolla runt lite i K-stad med Hanna senare, hoppas på att hitta något skoj där.

Nu funderar jag.. I vilken ordning jag ska ta kvällen.. Ska hinna med att duscha, plugga inför provet imorn, få tag i Patrik och tvinga honom att leka med mig en stund, städa mitt rum och fixa praktikplats. Senare också kvällsfika, träna mira i ridhuset, gå till skolan och skriva ut papper..

Ska för dom som vill veta satsa på att starta mira i en lydnadsklass. Ska därför skriva ut papper på moment som ingår och träna stenhårt på det!! Så taggad :) Vet att vi kommer klara det galant! Har man världens bästa hund så har man, :) Har man dessutom världens bästa pojkvän som stöttar en i precis allt, så går det ännu bättre!

Ne nu ska jag sluta svamla och sätta fart med allting!

Hejpaa! / M&M



Kommentarer
Postat av: älskling

Toppen dag babe.. älskar dig pluttis och pi! =) <3

2010-03-19 @ 23:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0