Sol och mycket att se framemot!!

Hejsan!
Blev en heldag på stan idag, :) gick upp kl nio, haha. Har blivit lite äldre på senare dagar, somnar fan innan 22 varenda helg!! men det är skönt, då kommer man upp i tid. Danne gick med miran en sväng, sen kom svärfar en sväng och tog med sig henne hem, <3 vi knallade ner på stan och bytte en kedja till ett halsband som var lite litet, sen köpte jag mig ett par snygga gummistövlar!! wiiie. så dyrt med stövlar bara, 350 kr :( men det var det värt, speciellt i det här vädret! sen käkade vi lite lunch på max. hem och kollade på hockey, djurgårn mot brynäs! vinst till brynäs, gött!
nu ska vi väl snart gå och hämta pajsan, sen blire till att laga våfflor :)) ikväll blir det lugnt som vanligt, så sköönt. känns helt underbart vill jag lova att ha avverkat 4 prov på korttid, lämnat in en stor rapport, lämnat in en novell, kommit på ett projekt (eller ja, det blir uf.) såå jävla gött. helgerna går numera ut på att slappa och vila upp sig. bara en vecka kvar i skolan, sen slipper man den i en hel månad, praktik och lov!! gött. nackdel dock att jag inte har fixat praktikplats än ;) haha.

Kommande projekt & händelser för familjen Svensson/Arvidsson:
Flytta!! (inom väldigt kort)
Byta bilen till en kombi (längre fram..)
Kryssning nångång i maj
Fylla 18 för min del, ta körkort och ta mig ut på krogen!
Utöka familjen (haha, med en hund, så taa det lugnt!)
Köpa träningsmaskin, redan bestämt o klart.
Köpa tv till sovrummet, (också lite längre fram..)

Så mycket att se framemot nu! vädret gör ju verkligen det hela bättre också :)) snart sommar och sol. ligga i poolen hemma hos mamma hela dagarna. mymss på det!

Nä, nu blire att fortsätta där jag var.. vart nu det var ;)

Kommentarer
Postat av: DriftingQueen

låter som en bra framtidsplanering :). därimot så skulle jag sälja bilen ganska omgående om jag var ni. puss på dig, hälsa dojjan & miran!

2010-03-21 @ 11:08:47
URL: http://arvidssonmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0