Wiie!

Hejsan hoppsan! Jag antar att blogglusten har hittat tillbaka lite, eller så är det nog för att tiden finns nu.
Skönt med lov, javisst. Men planerar att göra mycket saker, roliga och mindre roliga. Ska storstäda lägenheten, rensa garderoben med kläder och möblera om lite och göra snyggt. Tvätta allt som ska tvättas, plugga inför de tre kommande proven nästa vecka! Lämna in ett par rapporter som ska vara klara. Laga mat tills min älskling kommer hem, storhandla mat idag. Åka till Ikea nån eftermiddag när han har slutat jobba. Bowla, och sen finns det säkert fler saker att göra.

Idag tog jag dock en slappdag ;) Sitter fortfarande i morgonrocken! Men, ska genast byta om. Snart kommer Danne hem från vårdcentralen, då ska vi shoppa mat ;) Sen hem och laga den, och påbörja städandet.

Kan ju säga att jag inte saknar skolan direkt! Är så skönt att bara glida omkring här hemma och få massa saker gjorda! Patrik är som vanligt den enda människan man saknar, och honom träffar jag ju ändå :) <3

Måste fixa praktikplats också, har ett par ställen på G. Även sommarjobb, yey! Går framåt ;) Snart påsklov, och snart sommarlov! Härligt med lite ledigt. Sista sommarlovet nu :O PUH!

Sitter och letar vovve, utan framgång. Hittar inget bra på blocket eller någon annan sida. Mig sur! :) Aja, det kommer det med..

Nej nu ska jag gå och göra något vettigt. Såg att en viss D har börjat blogga igen, HOPPAS du håller dig på banan den här gången, tråkigt att behöva anmäla folk för förtal..

Och, det måste jag ju tillägga! :) Systra mi väntar tvillingar!! Shiit :) Jag är glad för hennes skull, jag menar, vem drömmer inte om tvillingar? Bara en sommar, sen kommer de små liven :) <3

Och, hem i helgen för att fira mamsen som fyller om en vecka! Grattisgrattis tant <3

Snacka om osammanhängande text men :)
Hejpa!

Kommentarer
Postat av: DriftingQueen

uppdaterning tack? :) <3

2010-03-16 @ 15:08:59
URL: http://arvidssonmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0